Thursday, January 14, 2010

Kır Çiçeğini Arayan Adamın Hazin Sonu

Bir önceki yazımda bu kır çiçeğini arayan, aynı zamanda emeğe saygısı olmayan arkadaşın blogundan bahsetmiş, ben ve birkaç blogger'ın yazılarını kendi yazısıymış gibi yayınlayıp, bir de üstüne tebrikleri kabul ettiğini yazmıştım.

Sizler de destek verdiniz, orayı ihbar yağmuruna tuttuk, bu vatandaşa özel mesajlar gönderdik, yazılarının altına -kendisi yayınlamasa da- yorumlar yazdık. Bugün baktığımda önceki yazıda bahsettiğim iki yazı da siteden silinmiş. Bu hepimizin başarısı, çalsın sazlar!!!

Fakat hala bloggerdan alınan bazı yazılar duruyor. İhbar edebilmeniz için siteye üye olmanız gerekiyor. Sonra yazının kaynağını söylerseniz işe yarar. Ben kendisini rahatsız etmeye devam edeceğim. Siz de edin. Adres şu;
http://eksenim.mynet.com/blog/apranax_avmigran

O değil de ben bu işi sevdim hafız. Bundan sonra bloglarımızdan yazı çalan birini fark ettiğinizde, zaten kendi blogunuzda yayınlıyorsunuz, bir de bana haber salın. Buraya bir yazı döşeyelim, yazı çalan o siteye hücum edip mesajlarla, ihbarlarla bunaltalım. Yaptıklarına yapacaklarına pişman olsunlar. Valla pek keyiflendim ben akşam akşam.

No comments:

Post a Comment