Friday, January 15, 2010

Ölüm Tarihini Öğrenme

Evet öğrenme, ne gerek var. Arkadaş dikkat ediyorum son 4-5 gündür arama motorlarına "ölüm tarihini öğren" yazılıp bloga geliniyor. 1 değil 2 değil. Aha bu gördüğün çok ufak bi kısmı.

Lan dedim toplu depresyon mu başladı, herkes sabırsızlanıp erkenden veda etmeye mi hazırlanıyor dedim. Beni bir telaş sardı. Eğer dedim bunların çoğu da Malın Gözü'ne geliyorsa bir terapi bölümü açalım dedim. Hazır gelmişlerken "Daha çok gençsin hafız, yapacağın sürüyle iş, koşuşturacağın tonlarca iş var. Daha gitmediğin, görmediğin ne devlet daireleri, ne kuyruklar var. Böyle bi hayat bırakılır mı? Saçmalama madafaka!" deyip gönderelim dedim.

Bir de ölüm tarihini öğrenmek çok sakat değil mi? Hadi atıyorum 20 nisan 2035'te Hakk'ın rahmetine kavuşuyorsun dedi ölüm tarihi şeysi. "Ahahah helvamı güzel yapın bari." diye espriler yapacaksın ama inceden de yusuf yusuf öteceksin. Korku olacak içinde 20 nisan 2035'e kadar. Yaşadığın hiçbir şeyden zevk alamayacaksın.

Düşünsene; ölüm tarihinden 2-3 gün önce arkadaşların seni çağırıyor bir yere. 21 nisanda buluşmak istiyorlar. Ne diyeceksin? "Ben o vakte ölürüm ya, siz beklemeyin" mi diyeceksin ibiş? Hayatını bu gudik testlere göre mi şekillendireceksin. Varsın 20 nisan 2035 desin. Vız gelmiş, tırıs gidecek. 20 nisan desin. 2035 desin. Ühü. O genç yaşımda hem de. Yok ben çözmedim, bi arkadaşın tarihi.

Yazı sonrası beyin jimnastiği; Yukarıdaki yazının 2. paragrafında kaç tane "dedim" kullanılmıştır?

a) yuh ona mı dikkat edecez.
b) lan üşüdüm ya.
c) kırmızı.
d) acıktım lan.

No comments:

Post a Comment